mia-

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Mia - 1 april 2012 14:56

Perlys fick vila igår. Det blåste storm så hon som skulle rida ut med honom valde att låta honom stå. Ett mycket klokt beslut. Blev så glad att läsa att hon hade pysslat med honom i stallet och att han hade vart så snäll. Skönt.

Idag ska jag hämta upp Elin så ska vi till stallet och dressyrträna Perlys. Sedan har jag även lovat att kolla på Eddie.

Känns så himla bra att Perlys har landat lite igen. Nu till det bättre. Han är lugn och go. Precis den ponnyn som jag tog hem till Flättna.

Fnissade lite åt honom igår. Jag tänkte att vi kunde trickträna lite i boxen.... haha stackars liten han blir ju alldeles till sig när man har en godisbit i handen. Lillsöt.

Jaja det blir nog bra.

Jag tror på Elise och Perlys. Om de bara kan hitta varandra så kommer allt att falla på plats. Han måste lära sig att lita på Elise. De behöver lite mer markträning. Ska nog ta lite hjälp där. Jag har ju bra folk omkring mig som kan hjälpa Elise.

Dags att lägga upp en plan....

  



Presentation


Livet runt Mia och alla hästarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards